domingo, 19 de junio de 2011

Travesia Costa Guixolenca

El primer repte superat, han estat 5.350 m en un marc incomparble, on les sensacions han estat molt bones, on no he patit ni un sols moment i on he estat acompanyat de l'Ivan. La proba del neopré ha estat molt satisfactoria, en cap moment he notat molèsties i la rotació dels braços ha funcionat a la perfecció. 
Eren les 6 de la matinada quan me llevat ha esmorzar, desprès d'un gran vol de cereals, un altre cop al llit fins a les 7. Em llevo, desperto al brother que m'està ajudant moltíssim en tot aquest repte personal, barrita de cerals i direcció cap a Sant Feliu de Guíxols (estem a l'apartament de l'Agustí a Palamós). 
Comencen els preparatius del repte; direcció a una cala amagada de la Costa, a possar-nos la vaselina i el neoprè, casquet, ulleres i a les 10:15 cap a dins de l'aigua. Començo les braçades llarges i suaus, estiro els braços tot el que puc per estalviar energia i regular la respiració. Ja hi som, el mar i nosaltres.....a disfrutar.
En un primer moment ens escapem del grup i ens trobem nedant l'Ivan, un altre home i jo, marquem un ritme constant de braçades, quan nedo miro el meu braç com entra dins de l'aigua i tant sols es veu la ma, la resta és blau marí de la inmensitat del mar, tot i que la visibilitat és bona, la foscor del fons ens indica la fondària i així fins que arribem al punt d'avituallament; un got d'aquarius i mitg plàtan ajuden a carregar les fonts d'energia. Continuem amb la travessa i el tercer acompanyant queda enrere, davant nostre tenim l'espigó de Sant Feliu i per més que nedem, sembla que no arribem mai, un cop arribem entra un Garbí que no ens deixa avançar, aixó provoca una apretada, fins que el pas entre dues roques ens protegeix del vent i aquí calma, em relaxo i miro el fons, veig peixos i roques i per fi... la platja.... està a 1000m. L'entrada és una mica caòtica amb tantes boies em faig un embolic, no se si anar recte o girar, m'avança un altre nedador i el segueixo fins arribar a la meta aquí espero a l'Ivan per creuar tots dos junts. Ha estat impressionant....primer repte de llarga distància superat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario